Informace - přes 70 000 registrovaných
- přes 1 000 000 inzerátů
Rozšířené hledání >>
hledaní inzerátů
Vložit inzerátVložit inzerát
Tisk výběru Odeslat výběr
Od Komu Kopie Text
Odběr inzerce
Po vložení emailu Vám budeme posílat inzeráty ze zvolené kategorie inzerce.
Články
Elektrocentrály AKCE >> Elektrocentrály AKCE Profi i hobby elektrocentrály, Heron, Woodster, Scheppach. Široký výběr, prodloužená záruka, servis, doprava zdarma, dárky.
>> Nevíte si rady s nákupem bazarového auta Několik typů a rad, co sledovat při nákupu ojetého automobilu.
Nejprodávanější skleníky z polykarbonátu >> Nejprodávanější skleníky z polykarbonátu Kvalitní skleníky z polykarbonátu. Různé velikosti, tloušťky polykarbonátu. Dárek v hodnotě 2990 Kč - automatické okno + základna skleníku. Jedinečná akce do vyprodání zásob !!!
TOTAL aku nářadí >> TOTAL aku nářadí Bezkonkurenční nabídka na trhu. Hodnotné dárky a doprava ZDARMA. Limitovaná akce.
Běžecké pásy + Podložka zdarma >> Běžecké pásy + Podložka zdarma Akční nabídka běžeckých pásů. Pouze na PENZO.cz zdarma doprava + podložka pod pásy + cyklobatoh.

GAZ Ostatní sedan 162kW benzin 1987 , obsah 5529ccm, 4 dveří, stav tachometru 63625 , stav aut. převodovka, mlhovky, el. přední okna, el. okna možnost financování:leasing, spotřebitelský úvěr ID: v001496, V květnu roku 1929 se za spolupráce s automobilkou Ford začaly vyrábět vozy ruské výroby. Konec sedmdesátých let byl ve znamení třetí generace automobilů vyšší třídy. Gaz 14 Čajka byl vyvíjen pod vedením A. D. Prosvirnina za spolupráce N.A.Jušmanova, S. V. Volkova, J. I. Dokukina a mnoha dalších konstruktérů. Krásný sedmimístný reprezentační vůz se vyráběl od roku 1977. Vynikal především vysokou technickou úrovní a komfortem křižníků amerických dálnic. Mezi limuzínami (v kabině některých GAZ-14 byla oddělovací přepážka) patřil Gorkovský vůz mezi lehčí a kompaktní. S celou řadou inovací byl GAZ 14 Čajka v podstatě testem pro zavádění nových materiálů a technologií do sériové výroby následujících modelů GAZ Typ M 14 nahradil tehdy již zastaralou Čajku M 13. Nová čtrnáctka byla skutečně modernější i rychlejší. Ke konci osmdesátých let se pokusil výrobce exportovat typ M 14 do severských zemí. V roce 1989 tedy putoval 1 ks tohoto vozu do Norska. Od tohoto si ruský výrobce a norský dovozce sliboval, že by si tento typ mohly pořídit některé norské firmy, které obchodovaly s Ruskem a chtěly by potěšit svoje ruské obchodní partnery svezením v tomto prestižním voze, který byl v zemi původu určen pouze pro nejvýše postavené osobnosti. Tento pokus se však nesetkal s kladnou odezvou, protože cena Čajky byla na norské poměry příliš vysoká. Onen 1 ks tedy v roce 1990 opět putoval zpátky do Ruska. Vůz se vyráběl jako pěti či sedmimístný, převodovka byla třístupňová. Vidlicový osmiválec s rozvodem OHV, objem 5529 cmł, vrtání 100 a zdvih 88 mm, komprese 8,5, dva čtyřnásobné karburátory K114, výkon 162 kW (220 koní) při 4200 ot/min, točivý moment 451 Nm při 2750 ot/min., prodám, na prodej,GAZ Ostatní sedan 162kW benzin 1987, prodám, na prodej


Inzerce zdarma, bazary:
Partneři inzerce zdarma: TipCars.com - nabídka autobazarů , Naši další partneři
RSS ,Inzerce a ochrana osobních údajů
TOPlist
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace